7.3.11

20110307

Måndag, igen. Men bara tre dagar tills jag åker västerut för att fira hjärtats födelsedag. Hela 25 år fyller han! Önskar jag kunde berätta vad han ska få, men misstänker att han läser min blogg så det vore att skjuta sig själv i foten. Glad kommer han bli iallafall det kan jag med säkerhet garantera. Jag hade blivit överlycklig!

Idag inviger jag min orangeröda färgklick, så fin! Den visar sig vara en hit till mitt senapsgula från MBMJ och ger dessutom min annars väldigt svarta garderob ett glatt inslag. Finns på H&M för den som är sugen på en likadan. Njuter även av första dagen i mina Acne Ryder!

6 kommentarer:

Anonym sa...

vad jobbar du med?

Anna sa...

Jag är civilingenjör, arbetar med köp- och försäljning av kommersiella fastigheter.

Anonym sa...

Vad glad jag blir att jag hittade just din blogg, härlig läsning! Börjar läsa "fastighetsrätt" nu så kanske kommer behöva lite experråd från någon i branschen=) Hoppas allt är bra! Kram Moa

Anna sa...

Till dig som är otrevlig:
Neej, jag är inte mäklare! Jag säljer/köper kommersiella fastigheter. Mäklare säljer privatbostäder!

Btw, om du inte gillar mig och min blogg, läs den inte! Sköt dig själv och skit i andra!!

/Anna

Nathalie sa...

Snygg klocka, från????

Anna sa...

Nathalie, klockan är från CK. Jag älskar den! Köpte den på NK men den finns överallt :)