15.4.11

YESTERDAY

Igår började jag dagen med en promenad till jobbet. Gick den lite längre vägen om Fridhemsplan för att njuta av morgonluften och morgonsolen. Väl på jobbet hade jag ett minst sagt späckat schema fram till lunch med många möten som avlöste varandra. Hade planer på att ta en runda på stan på lunchen men de slogs i kras av ett möte som drog ut på tiden, thats life! På eftermiddagen tog jag och Josephine en kaffe på Vapiano för att snacka ihop oss om hur vi formerar oss framöver. Hon är helmysig och jag tror att kombinationen Anna/Josephine kommer bli toppen på alla sätt. Efter vår kaffe gick jag hemåt och tränade, sen var det dags att packa väskan inför helgens tripp till halland och Skåne. Konstigt att jag aldrig kan lära mig att packa "lätt", fastän jag tog den "lilla" resväskan den här gången, tror inte att jag lyckas komma på hur man gör det. Passar på att visa gårdagens premiär av halsbandet från Glitter.

halsband Glitter, t-shirt H&M, kavaj Wera, jeans Cheap Monday, skor Acne

Inga kommentarer: