21.5.11

FREDAG/LÖRDAG

Igår åkte jag hem till Nella och fredagsmyste. Vi lagade tacos, åt fruktsallad och kollade på den nya svenska filmen "Fyra år till" med Björn Kjellman och André Wikström! Om ni gillar svensk film kan jag verkligen rekomendera den, riktigt rolig och ett kul budskap... Jag sov över på Nellas fantastiskt sköna soffa och idag har vi haft en riktigt skön lördag. Började med en lång promenad från Gröndal in till stan för att hämta upp Nellas pappas bil i Birkastan. Sen åkte vi hem till mig och gjorde morotsscones till frukost (man kanske inte kan kalla det frukost när man äter den klockan två, men ändå)! Senare gick vi ner till Vasaparken med varsin kaffe och mötte upp Martin. Nu har vi bara slappat resten av eftermiddagen/kvällen. Nella åkte nyss för att möta upp Andréa, och jag ska ta tag i städningen hemma.  Phhuu, det är tungt att städa när det var längesedan, borde göra det till en rutin iallafall en gång i veckan.. Trevlig lördag allihop!

Inga kommentarer: