30.5.11

JOBB, VISNING, STÄMMA, TRÄNING

Kort sammanfattat den dag jag har framför mig.. Sitter på jobbet nu nyss utkommen från månadens obligatoriska VD-info, ett mycket bra sätt att hålla ihop ett stort företag och engagera alla.. Idag har jag endast kontorsarbete framför mig, inga möten vilket är skönt en trött måndag.

Efter jobbet ska jag ta med mig mamma på ytterligare en visning av den fantastiskt fina lägenheten i Birkastan, hoppas på den! Nu kan det väl ändå vara vår tur?

Efter visningen blir det föreningsstämma i min nuvarande bostadsrättsförening, kanske inte direkt favoritsysselsättningen en måndagskväll men dock halvobligatoriskt! Tänkte försöka hinna med ett träningspass efteråt, får se hur länge den planen håller.. Dock mer obligatoriskt än föreningsstämma om ni frågar mig.. Nu kaffe, sen in med huvudet i skärmen!

Inga kommentarer: