26.5.11

KVALITETSTID

Igår efter en lång dag med seminarie på Grand Hotell, Fastighetsdagen 2011, mötte jag upp Sara på stan och svängde en runda ut och in i butikerna kring PUB. Kom hem tre linnen och ett par jeans rikare, mycket bra! Våra magar kurrade kollosalt mycket så vi gick hem till mig och styrde ihop en pizza innan Nella dök upp. Sen drack vi rosé och avnjöt mästerverket, för det kan jag lova att det var ett mästerverk! Resten av kvällen spenderades åt diverse tjejbekymmer och tjejsnack, vilket mysigt avslut på en helt vanlig onsdag...

Idag hade jag en kortare dag på kontoret. Kilade iväg runt tretiden för att kika på en lägenhet på förvisning. Lägenheten var fin, men ytskikten skulle behöva sig en makeover. Får se om vi orkar lägga ner tiden som krävs för att få den tipptopp. På sista raden är det ju priset som avgör, så låt de närmaste dagarna utvisa om vi blir ägare till en tvåa i Vasastan eller om vårt letande ska fortsätta ett tag till.. Efter lägenhetsvisningen sprang jag vidare till Tigers årliga VIP-utförsäljning på deras huvudkontor vid Norra Bantorget. Fyndade en grå  oversize-kavaj och ett par pumps från vårens kollektion till mer än 75 % reducerat pris. För drygt en tusing blev de mina, såå lycklig!

Nu ska jag titta på nya avsnittet av Gossip Girl... Imorgon är det fredag och Sara och Nella kommer över till mig på middag.. Återigen en kickass-girlsnight, gillas skarpt!

Inga kommentarer: