27.5.11

MÅSTEGREJER


 Äntligen blev det av, besöket på Åhlens och shopping av måstegrejer! En ny parfym (såklart min favorit från Chloé), ansiktsserum (M.U.S), brynmascara (Lumene), ansiktskräm (Loréal) och ett aprikost nagellack (Viva la Diva). Mycket nöjd, men massor med hundringar fattigare!

Nu sitter jag hemma i soffan med Nella och Elin, har precis ätit tacos och väntar på en smulpaj med blåbär som står i ugnen, mumsfillibabba!! Nella målar naglarna med mitt nya lack och Elin läser sin uppsats som ska in på måndag.. Kommer ihåg när jag skrev min och hur sjukt nervöst de var. Unnar henne verkligen att lämna in och bli klar så hon kan pusta ut..

Om två timmar kommer mamma, myyys!

Imorgon blir det morgonlöpning i Hagaparken med Nella och sen en runda på stan med mamma om vädret tillåter.. Hoppas på sol och shortsväder!

Inga kommentarer: