2.5.11

VALBORG

I helgen har jag och hjärtat varit i Växjö. I fredags grillade vi på Gamla Växjövägen 12 hos Johans föräldrar, nostalgi det.. Kvällen slutade med Mackmyra och vin, mys! I lördags åkte jag hem till mamma och pappa, fikade våfflor i solen på baksidan och tog en lång löprunda hem till farmor och tillbaka.. Ska tilläggas att det är 12 km, och att pappa tyckte att jag va galen, på riktigt! Han tog cykeln så fick sällskap längs vägen iaf.
På lördagskvällen åkte vi till Växjö och firade Christians 30-årsdag, party blev det kan jag lova och vi var inte i säng förrän fyra tror jag.. Delar med mig av lite bilder från kvällen! Igår var jag återigen en stund hos mamma och pappa, myste med hästarna och grillade. En perfekt avslutning på helgen.. Nu ska jag laga mig lite mat innan det väntas Greys Anatomymaraton, me like!

Inga kommentarer: