9.6.11

TORSDAG

Igår kväll kom Hanna över och vi drack rosé och skvallrade, mys! Tog också en sväng ner i Josefines otroligt fina betongstudio och kikade in hennes betongbord. Jag är käär! Nu återstår övertalningsarbete för att få in hjärtat på samma spår. Imorse gick jag med mina nya (på tok för höga för promenad) pumps från Acne (modell VEGA). Grymt snygga, men som sagt inte rätt för promenad. Så nu sitter jag utan skor på jobbet och försöker få tillbaka känslen i tårna, haha! Nädå, det löser sig så farligt är det inte..

Bild: Mats Ek
Efter jobbet ska jag möta upp fina Sara och köpa examenspresent till Hanna (ovan) som har slutat designhögskolan i Visby nu i veckan. Grattis till dig fina fina Hanna.. På lördag blir det party för hela slanten i Öjaby! Imorgon efter lunch åker jag neråt de småländska skogarna, och på kvällen tänkte jag, Nella och Sara grilla och sova på golvet på madrasser i mammas och pappas oinflyttade nya hus.. Kan det bli fel, nää tror inte det?!

Inga kommentarer: