14.11.11

12-13 NOV

Helgen har varit minst sagt lugn. Avslutade min fredag med ett mustigt träningspass på SATS St Eriksbron.. Resten av kvällen spenderade jag och Johan hemma med tacos, Idol och film..

Lördag förmiddag hade Acne sin årliga utförsäljning på Archive på torsgatan. Hade jag haft 38 i skor och 38 kläder hade jag säkerligen köpt minst 3 par skor och massor med klänningar och byxor.. Men gick tyvärr därifrån tomhänt! Kanske lika bra med tanke på allt vi vill köpa till lägenheten. Runt lunch kom Elin och hälsade på en kortis och sen styrde vi ner mot stan och mötte upp Johan och Alex. Medan de besökte Åhlens kostymavdelning i säker 3 timmar, shoppade vi runt på vårt håll. Köpte en fantastisk svart transaprent klänning på H&M, definitivt min nyårsblåsa! På kvällen lagade jag och Elin fajitas, kollade på Så mycket bättre och pratade skit. En grym kväll, tack lillasyster..

Igår åkte jag och Johan till Bauhaus och Hemmabutiken för att inhandla reservdelar åt snickarna som idag äntligen har gjort det sista med köket.. Bilder utlovas så snart det är städat! Kvällen avrundade vi med innebandy i Tibblehallen, Täby - AIK.. Tyvärr blev uppförsbacken för stor för AIK trots grym upphämtning i tredje halvlek där de gjorde 5 mål på 5 min. Mer sån kämparvilja!

Inga kommentarer: