17.11.12

Pärlor, hyacinter, ljus och rosor


Idag har jag haft en riktigt skön dag, har umgåtts med mig själv. Kanske låter tråkigt men det har faktiskt varit väldigt skönt. Började dagen med att skjutsa Johan till Solnahallen för avfärd mot Malmö/Helsingborg. Efter det åkte jag till Barkarby, gick en kortis på outleten och fyndade en ny pälskrage till min jacka. Grymt nöjd! Plantagen fick sig ett besök och jag köpte en julros och två hyacinter, sjukt att det är första advent snart och julsakerna ska fram.

Efter Plantagen kunde jag inte låta bli att åka bort en kortis till IKEA. Mitt ljusförråd har varit slut sedan länge så nu fyllde jag på ordentligt. Handlade ljus, paketpapper och lyktor för 600 kr, sjukt! PÅ vägen hem ifrån Barkarby tänkte jag att jag skull ge Bromma Blocks en chans att imponera och jag måste erkänna att jag blev glatt överraskad. Väldigt fint och annorlunda koncept. Kommer troligtvis åka dit igen. Fick med mig en enkel klänning hem från Vero Moda, men pärldekorerade axlar, gillar den skarpt.

Inga kommentarer: