5.11.12

Våga chansa, kan bara få ett nej.

Ibland är jag världens fegaste och ibland världens modigaste (?). I efterhand tänker jag alltid, sluta fega Anna - du kan bara (i värsta fall) få ett nej. Jag har länge jagat runt efter något nytt spännande motiv till vår tavelvägg och sökt inspiration på diverse hemsidor och i alla möjliga inredningsmagasin. Älskar som ni kanske vet olika prints, men lyckas inte riktigt hitta det rätta. I torsdagskväll hittade jag en bild i senaste numret av Plaza Interiör och blev helt frälst. Googlade runt som en tok och fick till slut fatt i designbyrån som gjort printet för en sisådär fem år sedan. Tog mod till mig och mailade tjejen som var ansvarig för kampanjen. Bönade och bad på mina bara knän att få köpa ett print om de hade något kvar som låg och skräpade. Har inte hört något från henne i helgen och tänke, jaja - det blev ett nej! Men ack så fel jag hade. Idag när jag öppnade upp mailboxen hade hon svarat att de tyvärr inte hade några kvar och att kampanjen för länge sedan var avslutad, men att hon gärna skickade över en pdf innehållande samtliga print så jag kunde trycka dem själv! Lyckan är enorm - vilken dag, vilken tjej. Tack Vera på Blixten & co!

Inga kommentarer: