27.2.13

Today is the DAY

Idag är det dags för ultraljud, alltså helt ofattbart att halva tiden har gått om en vecka. Jag är så tokigt förväntansfull och Mini är riktigt livlig i magen. Hoppas allt är som det ska och att vi får veta om Mini är en "he" eller "she". Vore så mysigt att veta!

Mitt i all namnnojja har vi nog bestämt oss för flicknamn, men pojknamn är toksvårt. Det finns tusentals att välja mellan, men inget känns klockrent. Jag har nog hela tiden ställt in mig på att Mini är en flicka, för det känns så, men man vet verkligen inte och därför är det bara att vänta. Vissa tror pojke, andra är helt säkra på en flicka. Såklart vill jag lika gärna ha en pojke - viktigast är att det är en frisk liten krabat som ligger i magen.

Bara fyra timmar kvar nu, sen vet vi!

Inga kommentarer: