2.7.13

Babyshower


I måndags (24/6) hade min fina lillasyster Elin och mina söta vänner ordnat en babyshower för mig och lilla Freja! Den innehöll allt gulligt, fint, roligt och fantastiskt man kan tänka sig.. De hade gjort en gigantisk blöjtårta med inte mindre än 80 blöjor och pimpat den med rosa nappar, nappband, spetsstrumpor, sidenband och oljor. Utöver det fick jag en jättefin bok "Baby Guest Book" där alla tjejerna skrev varsin hälsning till oss, såå gulligt! Med tiden ska den fyllas med värdefulla tips till vår lillas liv, kärlek och relationer. Elin hade också fixat quiz och lekar!

Elin hade fixat de godaste pajerna och Elina briljerade återigen med sina eminenta bakkunskaper med  Leilas cupcakes och chokladbollar (såklart med rosa strössel).

Mina tjejer är de bästa, tack för en magisk kväll!

Inga kommentarer: