6.6.11

HOME MAKEOVER

 

I lördags var jag och Nella på IKEA med uppdraget att styra upp Martins lägenhet. Den behövde sig ett ordentligt ansiktslyft och vi fick fria händer gällande precis allt. Vi köpte helt nya saker till köket, allt från decilitermått till tallrikar och glas, men även ny matta, nya lampor, påslakan och ny förvaring.

Vi tog ner en hylla bakom soffan och satte upp tavlor med svarta ramar i massor med olika storlekar och former, skitsnyggt! Sen tog vi ner gardinerna och lät det fina sekelskiftesfönstret synas istället, vilket lyft. Jag kommer lätt att ta tillvara på mina fina fönster i nya lägenheten istället för att täcka dem med gardiner. Usch och blä...

Hela makeovern blev så himla bra. Tyvärr glömde jag att ta före- och efterbilder, men tro mig det blev ett ordentligt ansiktslyft och kul var det!

Inga kommentarer: